Lämpimät terveiset iloisten ihmisten maasta, Tansaniasta. Tähän mennessä olen ollut muutaman päivän Dar es Salaamissa ja tänään ajettiin 500km päähän, Iringaan. Maisemat on mahtavia, ihmiset mukavia ja lämpöä on riittävästi. Nyt olen ylänköseudulla ja täällä ei ole niin kuuma kuin oli Darissa  mutta ei täällä palele vieläkään.

Kukat kukkii niin puissa kuin maassa ja kameralle on ollut käyttöä. Lataan kuitenkin kuvat  vasta kun pääsen kotiin ja omalle koneelle, siispä nyt tulee kuvaton postaus.

Olen hetken täällä Iringassa, muutamia päiviä ja siirryn sitten Ilembulaan, orpokotiin mihin olin alunperin menossakin. Eilen ja tänään olen tavannut ihmisiä jotka ovat työskennelleet siellä ja kuulin mm, että jos tykkään mökkiolosuhteista, viihdyn siellä.Katsotaan sitten mikä siellä odottaa.

Terveisiä kaikille,tähän saakka kaikki on mennyt hyvin. Seikkailtukin on, mutta  niistä kerron joskus myöhemmin. Postaan taas kun pystyn.