5. Koirakuvat-viikkohaaste           MINÄ ja KAVERIT

Mulla on paljon kavereita. Kun menen ulos niin pihalta juoksee iso lauma kavereita vastaan ja ne huutaa BEE TULI.Ne kyselee kaikenlaista ja joskus ne lähtee mukaan lenkille mutta silloin mä kierrän vaan pienen lenkin ettei ne liikaa väsy. Joskus ne soittaa mun ovikelloa ja pyytää mua ulos, joskus mä lähden, joskus en viitsi enkä kerkee jos on jotain muuta menossa. Kun mä olen yksin kotona mä kuulen kun ne huutaa lähialueilla ja joskus mä karjun niitä olemaan hiljempaa että sais rauhassa nukkua. Kivoja ne kyllä on! Tässä alla on yksi mun tosi hyvä kaveri, mä valvon sen unia että se saa rauhassa nukkua. Me ollaan tuossa vielä vähän pienempiä.

 931023.jpg

Tässä toisessa on sitten mun lähipihan kavereita. Ne käy mun kanssa silloin tällöin lenkillä ja ne on tyttöjä, tosi kovia halaamaan. Kyllä mä annan niiden halata kun ne saa siitä lisäenergiaa.

931025.jpg