Olen tehnyt suunnilleen kaikki korttini itse niin kauan kuin muistan. Jo lapsena tein äidin kanssa kortit niin myyjäisiin kuin muuallekin tarvittaessa. Joulukortit teen itse, varmaan pari joulua olen ollut niin sairas tai kiireinen, että olen lähetellyt muita kuin itsetekemiäni joulutervehdyksiä. Korttien tekeminen on mukava harrastus, teen sitä silloin kun innostus iskee ja on aikaa. Ihaillen katselen täällä blogimaailmassa kaikenlaisia 3D kortteja ja vastaavia, itse olen toistaiseksi pysynyt aika paljon maalauslinjalla. Ainakin kuvittelen, että en ole askartelija vaan enemmän maalaaja - siksi kortit on toistaiseksi olleet suurelta osin maalauksia. Mutta, eihän sitä tiedä vaikka innostuisin jonakin päivänä aloittamaan harjoittelut vaikka tuon 3D:n kanssa. Kuvissa on muutamia tänä kesänä tehtyjä kortteja, tyyli on ihan ikioma, näin olen tehnyt näitä jo kauan. Kuvissa olevat on uniikkeja ja maalattu guassilla.

745397.jpg     745396.jpg    745399.jpg

745400.jpg    745403.jpg    745413.jpg

Tänä iltana (siis yönä) en jaksa enempää pienennellä kuvia, laitan joskus esiin näitä lisää. Näissä ainakin näette mitkä ovat olleet lempivärini jo aika pitkään, kaikissa taitaa jotenkin olla sinistä ja oranssia. Teen myös vähän enemmän esittäviä kortteja, niitä saan esille ehkä joskus myöhemmin.

Kortit ovat myytäviä, näistä korteista tuotto menee suoraan mm Malawin orpolapsille OneWayMission kautta.