Tarjuska ja Doris haastoivat minua kertomaan jotain tunnistamistietoja itsestäni. Katsotaan nyt mitä haluan paljastaa.

Nyt (ja aiemminkin) on ollut paljon liikkeellä fakta-haasteita, esim. kerro 20 faktaa jne. Tämä haaste ei käsittelekään faktoja, vaan tuntomerkkejä. Kerro yksityiskohtia itsestäsi ja jaa ne muille. Haasta sitten 5 muuta bloggaajaa tekemään sama edelleen.

1. Jokainen blogini lukija tuntee minut jos liikun Been kanssa ja se tulee seurallisena koirana varmasti moikkaamaan ellen itse sitä tee.

2. Olen aika lyhyt, juuri ja juuri 160cm.

3. Käytän melkein aina silmälaseja jotka ulkona auringossa tummuvat ja näyttävät aurinkolaseilta.

4. Olen tummatukkainen, tosin nyt hiukset ovat punertavina ainakin toistaiseksi.

5. Kannan melkein aina mukanani isoa olkalaukkua koska tarvitsen harrastuksissa ja muutenkin paljon tavaraa mukanani.

6. En koskaan juokse (en pysty) ja siksi bussi saa rauhassa mennä nenän ohi, en kiirehdi siihen vaan odotan seuraavaa.

7. Jos näet jonkun laulavan kävellessään, niin se olen minä.

8. Vältän  puhelimeen puhumista yleisissä kulkuneuvoissa.

9. Pukeudun usein mustaan ja aina on piristyksenä jotain värikästä, oranssia, punaista, sinistä jne.

10. Kannan kameraa mukanani melkein aina ja kuvaan myös sopivissa ja sopimattomissa paikoissa.

11. Kesällä minut löytää rannoilta ja puistoista - kamera mukana.

12. Luen bussissa ja metrossa pienetkin matkat.

13. Junalla kulkiessani luen tai neulon.

14. Vaivun loka-marraskuussa horrokseen ja heräsin viime kuun lopussa talviunesta ja nyt näen maailman taas uudella tavalla ja olen elossa.

15. Olen viimetipan ihminen mutta yleensä asiat vaan jotenkin hoituvat ja tulevat tehtyä, kaikesta huolimatta.


1508990.jpg

 

Alkoi mennä jo muihin  asioihin joten en taida keksiä tarpeeksi tunnistamisjuttuja niin lopetan tähän. Haasteen saavat Lepis, Johanna, Kaanon, Zilga ja  Millan.