1205761.jpg  Sain aamupäivällä tämän huomionosoituksen Catariinalta ja olin siitä tosi iloinen. Olin päivän pois kotoa ja kun illalla palasin, olin saanut saman vielä Mimosalta, Itulta, auringonkukalta, Hilkalta, Nelmiltä, Milanolta ja Ruusulta, ilo on nyt moninkertainen. Olin jo mielessäni miettinyt osan heistä kenelle tämän haluan lahjoittaa eteenpäin ja niin vaan samoja nimiä pyöri minun listassani joilta olin jo saanut päivän aikana huomionosoituksen. Juuri äsken huomasin, että Bee on saanut myös samanlaisen huomionosoituksen Kultsilta. Tosi hauskaa ja se pitää tietysti lisätä tähän vielä yhdeksi meidän poppoolle tulleiksi kukkasiksi.

Säännöt: "Give the award to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel happy about blogland. Let them know by posting a comment on their blog so they can pass it on. Beware you may get the award several times." 

Käännös: "Jaa palkinto eteenpäin 10 henkilölle, joiden blogit tuovat sinulle hyvää mieltä ja inspiraatiota ja tekevät elosi blogistaniassa onnelliseksi. Ilmoita palkinnosta heille kommentilla, jotta he voivat jakaa sitä eteenpäin. Varaudu siihen, että voit saada palkinnon useita kertoja."

Edit: Tänään olen saanut ilonkukkasia lisää ja lähettäjinä ovat olleet Elina&Jade, Aino, Västäräkki, Vesiroos , Maarit , Nukke ja Wilmuska.  Lämmin kiitos teille mieltä lämmittävästä huomiosta. Kiitän ja niiata niksautan myös teille, Piia&Nelli, S , Lotta&Laku, Tane ja Hurtit Hurtat, Anna-Reetta, Jessi ja Miroku ja Koirakuvat-viikkohaaste. Bee heiluttaa vimmatusti häntäänsä kiitokseksi.

Vaikea valita teistä joilla on hieno ja innoittava blogi vain kymmenen. Yritän kuitenkin tiivistää listani siihen,nimet ovat ihan satunnaisessa järjestyksessä.

Ole hyvä          Prognoosi

                        Maahiska

                        Vapulis

                        Pikku pappi

                        Västäräkki

                        Eijan kudontaputiikki

                        Kolmas huone

                        Hallatar

                        Nelmi

                        Pohjapaperin alta