822882.jpg

Tänään odotti väsynyttä kotiin tulijaa ihana yllätys. Sain Nelmiltä tämän Katin tekemän suloisen ystävänapin. Nelmi oli ensimmäinen blogilainen joka kommentoi juttujani ja otti minut heti avosylin vastaan. Minulla on tunne, kuin Nelmin blogi olisi tuossa aivan vieressä ja siellä on hauska päivittäin käydä katsastamassa tilanne. Kiitos ystävä! Mietin vähän aikaa kenelle tätä jatkan, jatkoa seuraa..

Edit-täti täälläkin blogissa; ehdin taas kirjoittamaan ja ajattelin antaa tämän ystävänapin sellaisille blogilaisille joita en ole aikaisemmin muistanut ja jotka ovat aika uusia tuttujani mutta silti paljon ilahduttaneet niin kuvillaan kuin jutuillaankin. Ystävänapin saavat Selma Selman askereet-blogista. Käykääpä tutustumassa hänen upeisiin pajutöihinsä! Toisen napin saa Vapulis hienosta Mustarastaan laulu-blogista. Hänelle haluan ennenkaikkea tuottaa iloa kun on joutunut viettämään kesän parhaat päivät kipsi jalassa köpötellen. Katselkaa sieltä kuvia ja runoja!

Edit 15.8-07: Tänään on ollut ilon päivä! Pirjo halusi ojentaa minulle toistamiseen ystävänapin, tuhannet kiitokset hänelle! Muutakin hauskaa on tapahtunut ja puhelin soinut ym mukavaa. Olen 'muka' siivonnut tänään ja näkisittepä miltä täällä nyt näyttää eli kaikkialla muualla olen kyllä juossut mutta en ole saanut kotiani siivottua. Onneksi on yö vielä aikaa, huomenna tulee vieraita. Mietin ensin, että jaan ystävänappia eteenpäin mutta teitä jotka sen ansaitsisitte on niin paljon, että voittekin ottaa sen tästä ketkä haluatte, olkaa hyvät! Ystävyys on tärkeä asia ja olen iloinen kun olen jo reilun parin kuukauden blogistaniassa oloni aikana saanut tutustua moniin, ihaniin ihmisiin joita voin kutsua ystävikseni.