*Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt

Olen ollut siivooja, lastenhoitaja, toimistoapulainen ja opettaja.

*Neljä paikkaa, joissa olen asunut

Pieksämäki, Kauniainen, Vantaa ja Helsinki. Viimeksimainitussa olen asunut useissa eri osoitteissa.

*Neljä tv-ohjelmaa, joita tykkään katsella

Nykyisin minulla ei ole telkkaria mutta aikaisemmin katsoin satunnaisesti uutisia, dokumentteja, Bad Girls-sarjaa ja leffoja

 

*Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla

Laitan vaikka nämä neljä, Israel, Portugal, Englanti ja Espanja.

 

*Neljä Internet-sivua, joilla käyn päivittäin

Google, oma blogisivu, Ylen uutiset, Suomi24

*Neljä lempiruokaani

Kasvisjuustokeitto, vispipuuro, gratinoitu kukkakaali, kaikenlaiset kalaruuat

 

*Missä haluaisin olla juuri nyt

Tässä kotona on hyvä olla, vaihtoehtoina ulkona lenkillä aurinkoisessa syyssäässä, mökillä katsomassa Savon syksyä, Afrikassa

Nappasin tämän blogin Kiteitä-blogista enkä haasta ketään erikoisesti mutta ota tästä jos haluat, ole hyvä.