Sain  Nelmiltä haasteen vastailla tähän meemiin. Heti laitetaan uusi tulija kovaan koitokseen mutta yritän vastata parhaan kykyni mukaan. En tunne vielä kovin monia blogilaisia mutta yritän haastaa muutaman ihmisen mukaan, ehkä ihan seitsemää ei listaani kerry. Tästä voit haasteen ottaa vastaan sinäkin lukija jolle ei ole haastetta vielä tullut.

1. Elämäni perusta on usko Jeesukseen. Useinkaan en pysty olemaan "valona enkä suolana" mutta lepään siinä ymmärryksessä, että minut hyväksytään puutteineni uskisten joukkoon.

2. Olen hurahtanut kuvataiteisiin. Kolmiulotteisuus kiinnostaa tällä hetkellä eniten mutta teen myös kortteja, maalauksia, huovutan ja piirtelen.

3. Opiskelen kuvataiteita ja vielä on noin vuosi valmistumiseen. Opiskelu keski-ikäisenä on hauskaa, paljon antavaa mutta toki vaativaakin.

4. Olen illanvirkku ja aamuntorkku. Yöt menisi hyvin lukien, netissä tai jotain väsäten. Aina en kuitenkaan voi elää yöelämää vaan on pakko mukautua "normaalirytmiin" mitä suurin osa ihmisistä elää.

5. Minulle tärkeitä ovat ystävät ja yhdeksän kummilastani. Perhe on tärkeä taustatukija. Elämäni on musiikkia ja musiikki on elämääni.

6. Elämäni sulostuttaja on koirani, ihana rastaturkki. Se pitää kunnostani huolen lenkittämällä minua säännöllisesti ja tutustuttaa minut niin naapureihin kuin vastaantulijoihinkin.

7. Tykkään kaikista lapsista. Vauva saa kyyneleet silmiin suloisella olemuksellaan ja olen pihan ja muidenkin tuttujen lasten kaveri jolle juostaan kertomaan tärkeät asiat. Olen tukihenkilö parille lapselle jotka ovat luonani säännöllisin väliajoin.

Haasten saa Hilkkako.