1869168.jpg

Aikoihin ei ole tullut tänne laitettua mitään neuleita, tässä nyt jotain pientä. Nämä sukat ja lapsaset menivät pikku-Ainolle, kohta 3v ja olivat juuri sopivat, eli kohta teen hänelle uusia ja isompia sukkia. Nämä on tehty jo viime kevättalvella kuten alla olevat hanskatkin.

1869171.jpg

Hanskat tein Anna Vaskon  langoista jotka ostin jo ennen viime joulua Vanhan Ylioppilastalon myyjäisistä. Hanskoja pidin jo talvella kuten kuvasta näkyy.

1869174.jpg

Kämmekkäät tein tiettyä tilaisuutta varten mutta sitten tajusin, että ne ovat liian kirjavat muihin vaatteisiin nähden. Ehkä joskus vielä voin pitää jonkun muun vaatteen kanssa.  Lanka on jotain puolalaista sekoitelankaa, puuvillaa ja keinokuituja, hyvin pehmeää.

1869178.jpg

Parit lastensukat tein jo aikaisemmin keväällä, menee hyväntekeväisyyteen kun saan jotain muutakin mukaan neulottua. Langat ovat omia värjäyksiä, seiskaveikkaa,  oranssinpunakeltainen koolattua kuten nuo Ainonkin lapaset ja sukat ylenpänä ja siniset karkkivärillä värjättyä. Värit vähän tummia kun on sisällä kuvattu tänään illalla.

Mietin, että koko ajanhan neulon jotain, mitäs muuta olen tehnyt. Olen aloittanut ainakin 10 erilaista huivia - mutta kaikki on myös purettu. Vasta nyt löytyi yksi sellainen huivi mistä oikesti tykkään, aloitan sitä sitten kun olen saanut jotain tehtyä sukkasatoon joka alkaa huomenna. Olen mukana Heinäladossa. Asken muuten vasta päättelin nuo lastensukat, minulla tahtoo olla niin kova into neuloa että päättelyt unohtuu kokonaan. Kuvassakin vielä päättelemättä mutta nyt on valmiina ennen kuin tulee sukkasadon H-hetki ja saa aloittaa.