Johanna haastoi minut kertomaan jotain itsestäni tämän meemin kautta.


Sinut on poimittu "miljoonien" joukosta ! Tee siis näin ; poista minun vastaukseni ja korvaa ne omillasi.

Haasta meemiin mukaan 4 blogiystävääsi .

PIDÄ HAUSKAA!
Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:
1. 12-vuotiasta saakka olin kesätöissä hoitamassa lapsia 15v saakka

2. 16-v siivosin pari kuukautta

3. hoidin sairaita lapsia ja välillä kyllä terveitäkin lapsia ja myös opetin heitä

4. opetan aikuisia ja teen käsilläni kaikenlaista, lähinnä savesta, maalaan, piirrän, kirjoitan, neulon jne



Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella:
1. Helpoin juttu, mulla ei ole telkkaria joten en katso mitään
3.
4.

Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla:

1. Israel, olen kierrellyt kaikkialla paitsi Eilatissa
2. Portugal, etelästä Lissaboniin
3. Turkki, olen käynyt vähän Aasian puolellakin
4. Espanja, monilla paikkakunnilla ympäri rannikkoa ja vähän sisämaassakin

Neljä internet-sivua, joilla käyn melkein päivittäin:
1. Meilit
2. Blogi ja blogiystävät
3. facebook
4. nokiamissio

Neljä lemppariruokaani ovat:
1.vihannesjuustokeitto (omatekemä)

2. voileipä salaatilla ja juustolla ja kuten tästäkin näkee, en tykkää oikeastaan ruuasta vaan elän leivällä :o)


3. vispipuuro
4. salaatit kaikella tavalla laitettuna

Neljä paikkaa, joissa mieluummin olisin juuri nyt:
1. Itseasiassa nyt on kiva olla kotona kun äskettäin vasta palasin tänne
2. mutta jos unohdan realiteetit niin haluaisin olla Afrikassa
3. Intiassa tai
4. Unkarissa

Haastan Minnan, Pirjon, Annan ja Kaanonin.