Tänään Lettu tuli käymään kotikaupungissani ja heti kättelyssä siirryimmekin kohti lankakauppoja, yllätys, yllätys. Ensin askeleet veivät kohti Priimaa. Sieltä minulle ei tarttunut mukaan muuta kuin puikkojen koon mittaaja mutta olisittepa nähneet Letun kassin! Seuraavaksi taaperrettiin Hakaniemen halliin ja suoraan tutkimaan Vihreän Vyyhdin lankoja. Toinen osti sieltäkin aikamoisen kasan, minulle lähti mukaan vain pari kerää tarjous-sukkalankaa.

1982946.jpg

Mentiin kahville ja Lettu kaivoi laukustaan kauniin paketin. Silmät selällään aukaisin yllätyspaketin ja siellä oli ihana, minun väriseni kaulahuivi. Lettu kertoi, että on sen joskus blogissaan esitellyt ja olin silloin kommentoinut, että on minun värinen huivi ja siitä lähtien tekijä, Lettu on sitä katsellut sillä silmällä että tuo kuuluu savisutille. Ajatelkaa mikä ystävä! Tässä tämä ihanuus, tykkään kovasti ja olikin heti kotiin tullessa kaulaa komistamassa.

1983030.jpg

Huivi on kivan kokoinen, 182cm pitkä ja 33cm leveä. Letulle tuhannet  kiitokset!